Όταν το ΚΡΑΣΙ «συνάντησε» το ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ KAI Όταν το ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ «αντάμωσε» το ΚΡΑΣΙ

click here to view the newsletter in your browser
Όταν το ΚΡΑΣΙ «συνάντησε» το ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ
και
Όταν το ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ «αντάμωσε» το ΚΡΑΣΙ

… τότε:

α.

– 4o Πανελλήνιο Συνέδριο –
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ, Προοπτικές & δυνατότητες 2015

ΚΛΙΚ εδώ: http://www.agrorama.com/φόρμα-ενδιαφέροντος/

Το συνέδριο“ Εξαγωγές ελαιολάδου, προοπτικές & δυνατότητες” (14-15 Νοεμβρίου 2015) καλύπτει το κενό της ενημέρωσης για τον κλάδο του ελιαολάδου και τονίζει θέματα όπως προετοιμασία εταιρείας και προϊόντος για μια επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα, τιμολόγηση προϊόντος, inco terms διασφάλιση πληρωμής, κατοχύρωση εμπορικού σήματος, μεταφορές εξαγωγικών προϊόντων, προϋποθέσεις για μια επιτυχημένη & ανταγωνιστική εξαγωγική δραστηριότητα, διαδικαστικά δασμολογικά Κίνας – Ρωσίας, διαδικαστικά δασμολογικά Αμερικής, ασφάλιση εξαγωγικών κινδύνων, χρηματοδότηση εξαγωγών, η μεσογειακή διατροφή ισχυρό εργαλείο για την προβολή ελληνικού ελαιόλαδου, export branding: κατακτήστε τις διεθνείς αγορές με “όπλο” την εικόνα, πολυπολιτισμικό marketing, συσκευασία του ελαιολάδου ως συντελεστής προώθησης των εξαγωγών, ιδιαίτερες απαιτήσεις εργαστηριακών αναλύσεων ανά εξαγωγικό στόχο, ποιότητα ελαιολάδου κριτήριο για καλύτερες εξαγωγές, κ.ά.

– 1o Πανελλήνιο Συνέδριο –
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΟΙΝΟΥ, Προοπτικές & δυνατότητες 2015

ΚΛΙΚ εδώ: http://synedrio-oinou.agrorama.com/forma-endiaferontos/

Το συνέδριο “Εξαγωγές οίνου, προοπτικές & δυνατότητες” (14-15 Νοεμβρίου 2015) καλύπτει το κενό της ενημέρωσης για τον κλάδο του Οίνου και των Αποσταγμάτων εστιάζοντας σε θέματα όπως:
– Τελωνιακές-Δασμολογικές απαιτήσεις
– Εξαγωγικό marketing
– Branding προϊόντος
– Διαπολιτισμική επικοινωνία
– Τρόποι & ενέργειες προώθησης προϊόντος σε αγορές εξωτερικού
και πολλές ακόμη επιχειρησιακές ιδέες για δυναμική εξωστρέφεια του ελαιολάδου.
– Brand και εξαγωγικό Βranding, όροι που τους ακούμε τελευταία ολοένα και συχνότερα και, ίσως, ο καθένας μας εννοεί διαφορετικά πράγματα όταν τους σκέφτεται
– Διαδικαστικά-δασμολογικά θέματα Κίνας, Ρωσίας, Αμερικής
– Έννοιες όπως προετοιμασία εταιρείας και προϊόντος για μια επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα, τιμολόγηση προϊόντος, inco terms-διασφάλιση πληρωμής.

… και ακόμη:

β.

– 8ο Αριστείον 2016 –
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ελαιολάδου

ΚΛΙΚ εδώ: http://www.aristionawards.co.uk/el/formes-simmetochis/

– 1ο Olymp Awards 2016 –
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ οίνου και αποσταγμάτων

ΚΛΙΚ εδώ: http://olympawards.gr/

Πληροφορίες στο 2107568888
και στο info

Απάντηση

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s